Promovarea unui salon de infrumusetare

In ultima vreme am avut cateva cereri de a promova cateva saloane de infrumusetare, am ales sa discutam in acest articol despre promovarea offline si online a unui salon de infrumusetare.

Vom incerca sa detaliem solutia aleasa pentru clientul nostru si credem ca orice salon de infrumusetare ar putea sa o urmeze pentru un succes garantat!

 

Considerand ca aveti nevoie de o solutie complete de promovare sau de un redesign complet al materialelor existente iata lista :

  • Design logo salon infrumusetare
  • Design carti de vizita, flyer, catalog, mapa de prezentare
  • Design banner , reclama luminoasa - exterior salon infrumusetare
  • Design site web infrumusetare
  • Design pagina facebook
  • Design ale conturi social media : google+, pinterest, youtube, etc

Daca ai un salon de infrumusetare care e deja amenajat incearca sa creezi o legatura intre toate elementele mentionate mai sus si designul salonlui tau. Aceasta legatura o poti face prin culoare si imagini.

Creaza o prioritate a serviciilor pe care vrei sa le oferi : coafura, cosmetic, manichiura, pedichiura, solar – si prezinta-le in ordinea prioritatii peste tot.

Pe cartea de vizita a solonului mentioneaza datele de contact, serviciile , precum si orarul de lucru , si eventual pe spatele cartii de vizita foloseste chiar si o harta pentru o usoara localizare a salonului.

Un flyer sau o brosura iti permita sa folosesti elementele mentionate mai sus, desigur mai detaliat, Aici deja este bine sa incluzi in design si poze cu interiorul salonului si eventual cu aparatura pe care o folosesti in timpul serviciilor oferite.

Site-ul web al unui salon de infrumusetare este una dintre cele mai ieftine si mai puternice unelte de promovare in mediul online.

Poti opta pentru o structura de pagini de genul : home, despre noi, servicii, rezervari, galerie foto, contact.

Pe pagina home ar trebui sa incluzi : o imagine reprezentativa, servicile oferite, datele de contact, o mica harta pentru localizare, si eventual un formular de rezervare

Pe pagina despre noi ar trebui sa descrii salonul tau, echipa si eventual experianta fiecarui membru, precum si filozofia afacerii tale.

Pentru serviciile oferite poti opta pentru una sau mai multe pagini, idea este sa descrii in detaliu serviciile oferite, sa postezi poze specifice fiecarui serviciu, si neaparat sa dai posibilitatea unei rezervari direct din aceasta pagina.

Pagina rezervari ar trebui sa contina un formular relative simplu dar care sa aiba urmatoarele campuri : numele clientului, serviciul ales, data si ora rezervarii si eventual un camp pentru mentiuni special.

Galeria foto ar trebui sa prezinta cele mai bune lucrari ale tale : manichiura, coafura, cosmetica, etc

Pagina de contact va repeta in detaliu detaliile de contact : telefon, email, adresa, si poate de asemenea mentiona datele sociatetii tale,  o harta gen google map cu locatia salonului tau este din nou binevenita.

 

Evident pasul urmator ar fi crearea tuturor paginilor si conturilor necesare pentru o prezenta social media cat mai vizibila.

 

Avand toate materialele de promovare pregatite poti incepe cu adevarat promovarea salonului tau :

  • Pastreaza mereu in salon la vedere si invita clientii sa isi ia o carte de vizita, un flyer , o brosura…
  • Distribuie in zonele in care crezi ca poti atrage clienti flyere si brosuri
  • Promoveaza site-ul tau web atat prin metode platite gen Google Adwords si Facebook Ads  cat si prin promovare organica in Google – este recomandat sa apelezi la o agentie de promovare

In cadrul promovarii online vei putea targeta clienti care cauta direct servicii pe care tu le poti oferi  sau vei putea aduna un grup de potentiali clienti care ar putea apela ulterior la serviciile tale, iata cum vei face acest lucru :

  • Sa presupunem ca ai un salon de infrumusetare in Bucuresti
    • Vei face campanii in google adwords folosind cuvinte de cautare de genul:
      • Coafura Bucuresti
      • Salon infrumusetare Bucuresti
      • Cosmetica Bucuresti
      • Manichiura Bucuresti
    • Pentru promovarea organica vei urmari sa te indexezi de asemenea cat mai bine pentru cuvinte de genul celor mentionate mai sus, pentru asta desigur site-ul tau va trebui optimizat in acest sens
    • Pagina de facebook a salonului tau o vei promova platit spre potentiali clienti conform targetului stabilit  :
      • De exemplu vei promova anumite postari si banere cu : coafura si cosmetica – utilizatorilor de Facebook, care sunt din Bucuresti, de sex feminin si au varsta cuprinsa inte 18 si 60 de ani
      • Vei promova servicii de frizerie utilizatorilor de Facebook care sunt din Bucuresti, de sex masculin cu varsta cuprinsa intre 18-60 de ani

 

Recomandare noastra  este sa apelezi la serviciile unor profesionisti, acest articol fiind doar o baza de pornire, o informatie care o poti folosi pentru a sti ce sa ceri firmei cu care vei colabora.

 

Logo1.ro iti poate oferi toate serviciile mentionate mai sus, te invitam sa vizualizezi si portofoliul nostru de design logouri salonuri de infrumusetare, portofoliu de site-uri web create pentru saloane de infrumusetare.

Poti cere o oferta de pret gratuit trimitand email la office@logo1.ro sau sunand la  0740-310.210