Cum sa alegi stilul de design logo potrivit

Ce face un design logo sa fie deosebit? 1) Numele companiei este sursa de inspiratie pentru numeroase logouri, ce au in comun logourile de la Apple, FireFox, Taco Bell, Shell, Puma ? image-logo Toate aceste logouri includ un obiect/simbol reprezentativ direct legat de nume. Avantajele sunt evidente : usurinta identificarii companiei doar uitandu-ne la simbol. Aceste logouri sunt memorabile. Provocarea apare cand numele firmei tale este similar cu al altor firme deja pe piata. Ce design de logo vei alege pentru firma ta? Cum vei face marul tau sa fie diferit? 2) Exista logouri al caror design contine simboluri care nu sunt asociate direct cu numele companiei. De exemplu : Playboy, Starbucks, Lacoste, Bacardi, Michelin, Peugeot…   Aceste logouri au o imagine simbol care nu este legata direct de numele firmei. Acest lucru nu este mai putin reusit decat exemplele anterioare, si multe firme de succes folosesc acest tip de logo. IN multe designuri de logo de genul acesta se ascunde trecutul firmei. non-images-logo 3) Un alt tip foarte popular de logo sunt logourile de tip text, de exemplu SONY, Google, Lego, Coca-Cola, Ford… Toate firmele mentionate mai sus au logouri foarte reusite, dar trebuie sa stiti ca un logo text este greu de realizat. Cand vorbim de un design de logo de tip text sunt mai multe lucruri importante : - lungimea textului - fontul folosit - de multe ori un logo de tip text poate sa nu fie memorabil, logoul fiind un text simplu particularizat ca si culoare, text sau fundal. Un lucru foarte important in reusita unul logo de tip text este tocmai numele firmei.   4) Un alt tip popular de design logo este utilizarea unei litere sa a catorva litere din numele firmei , exemple : Facebook, Honda, McDonalds, HP, Motorola, Baskin Robbins… Acest til de design de logo ofera o modalitate flexibila de creare logo. Are mai multe beneficii : e usor de conectat cu numele firmei, permite corelarea cu mai multe stiluri de logo, designerul este liber sa experimenteze pentru a gasi stilul potrivit pentru acea firma. letter-logo 5) Ultimul stil prezentat este unul foarte liber care poate integra stiluri mentionate mai sus, exemple : Adidas, Pepsi, Audi, BP oil, Nike … abstract-logo Ca sa concluzionam, iata cateva reguli de care e bine sa tinem cont : 1) Incearca sa gasesti un nume de firma care poate fi asociat cu simboluri reprezentative 2) Daca numele firmei este unul generic si nu se poate adocia cu nici un obiect, gaseste o o poveste sau un simbol care sa poate fi folosite pentru un design de logo. 3) Daca ai numele firmei este unic si relativ scurt atunci stilul de design logo tip text s-ar putea sa fie cel potrivit pentru tine. 4) Daca nici o mentiune de mai sus nu se potriveste pentru tine atunci poti opta pentru un creare unui logo bazat pe cateva litere din numele firmei. 5) Si in final stilul cel mai deschis pentru crearea unui logo este sa ai o imagine abstracta atasata cu numele companiei.